Miks olla ettevõttena sotsiaalmeedias?

Aastal 2019 on internetis keskmiselt 3,5 miljardit igapäevast kasutajad, kes veedavad sotsiaalmeedias rohkem aega, kui üks kestab üks film kinos. Sotsiaalmeedia on platvorm, mis võimaldab kiirelt ja taskukohaselt jõuda pea poole maailma rahvastikuni. Kui see pole põhjus, miks olla ettevõttena sotsiaalmeedias, siis me ei tea, mis on. Selleks, et sotsiaalmeedias silma paista, pea meeles järgnevad punktid ja kui vajad abi, siis kirjuta meile.

  • Leia õige sotsiaalmeedia kanal oma ettevõttele.

Efektiivseks sotsiaalmeedia turunduseks tuleb leida kõige tulemuslikumad kanalid nagu ka klassikaliste reklaamide puhul. Igal kanalil on oma unikaalne kasutajaskond kindlate huvidega. Ühtemoodi mõtlejad kogunevad platvormidel, kus nad saavad kätte sisu, mis neid kõnetab ning vastused küsimustele, mida otsivad. Tee eelnevalt kindlaks, kust leida potentsiaalsed huvilised oma tegemiste vastu ja kuidas neile läheneda. Pea meeles, et tähtis on ka sisu, mida soovid toota ja sõnumid, mida kanal edasi kannaks. Igal platvormil on oma otstarve.

  • Tooda väärtuslikku sisu, et äratada huvi.

Alatihti on seda lihtsam öelda, kui teha. Mida suuremaks kasvavad platvormid, seda rohkem on konkurente, kes toodavad sarnast sisu. Ära unusta, et ka sinu tarbijad hoiavad end kursis kõige mõjukamatega. Anna kasutajatele põhjust huvi tunda just sinu toodetud sisu vastu. Olgu see informatiivne, inspireeriv või humoorikas – see peab pakkuma alati lisaväärtust.

  • Kasuta ära võimalus luua esmamulje, mida soovid tekitada.

Sotsiaalmeedia kohaloleku tähtsus on jätkuvalt kasvav trend – mida tihedamaks läheb konkurents, seda rohkem tuleb nähtavuse nimel töötada. Kui inimesed ei tea ettevõttest midagi, ei saa ka neist potentsiaalseid kliente. On fakt, et informatsiooni saamiseks on esimene samm internet – Google, Facebook, Instagram. Sotsiaalmeedia on koht, kus lood esmamulje. Kui sa pole ettevõttena sotsiaalmeedias, lood sa juba mulje, mis edastab kahte varianti. Kas ettevõte pole enam aktiivne või on nad 10 aastat ajast maas. Positiivse esmamulje loomiseks näita, et oled usaldusväärne, teadlik ning ligipääsetav. Jaga informatsiooni atraktiivsel ja lihtsasti haarataval moel. Pane ka kõrva taha, et mida keerulisemaks saab baasinfo kättesaamine, seda suurema tõenäosusega jalutab potentsiaalne klient konkurendi juurde.

  • Õpi oma tõelisi tarbijaid tundma.

Erinevad sotsiaalmeedia platvormid pakuvad mitmeid võimalusi jälgijate, kasutajate analüüsimiseks. See on väga kasulik informatsioon, mis võib reaalsuses erineda oodatust ja soovitame seda iganädalaselt ka jälgida. Need teadmised saad enda kasuks ümber pöörata ning efektiivsemalt eesmärkide poole püüelda. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *