Täna näeme endiselt ettevõtteid, kes leiavad, et sotsiaalmeedia kohalolek ja -turundus ei ole osa nende kommunikatsiooniplaanist. Kui oleme uurinud, siis saame vastukajaks ajapuudus, ebaolulisus ning ebausk sotsiaalmeedia efektiivsusesse. Meie aga leiame, et see on vaid teadmatus ja koht, kus viga näed laita, siis tule ja aita. Toome allpool välja mõned võimalused, mida sotsiaalmeedia kohalolek ettevõttele pakub ning mis kindlasti tuleks ära kasutada.
Vahetu suhtlus kliendiga
Sotsiaalmeedia on ideaalne koht, kuhu suunata kõik oma praegused ja tulevased kliendid hoidmaks neid kursis kõige kiiremal moel. Inimesed on kõigest hoolimata alati sotsiaalmeedias kohal. Nendele kommunikeerimine ja vahetu suhtlemine on vaid mõne kliki küsimus. Kasuta võimalust ära positiivse kogemuse loomiseks, et luua kahepoolne püsiv ja usaldusväärne suhe.
Maine kontroll
Ajalugu on näidanud, et üks negatiivne kommentaar võib olla mõjuvõimsam, kui kümme positiivset. See on aga midagi, mida on võimalik kontrollida sotsiaalmeedia kohalolekuga. Nii annad hääle ettevõttele, kas läbi suurepärase klienditeeninduse või professionaalide, kes saavad väikse leegi kustutada enne, kui sellest midagi kontrollimatut kasvab. Ära jäta olukordi, mida saad hallata, juhuse hoolde.
Võimalus kasvatada müüginumbreid
Efektiivne sotsiaalmeedia turundus mõjutab erinevaid aspekte positiivselt – üks neist on ka ihaldatud müüginumbrid. Sotsiaalmeedia on koht, kus on võimalus eksponeerida ning tutvustada oma tegemisi. Sisuliselt teed sa reklaami läbi igapäevaste kanalite, kus inimesed on vastuvõtlikumad. Me kõik teame, et kui telekanalist reklaamipaus algab, siis jalutame ära või suuname oma tähelepanu mujale.
Ülemaailmne ulatus
Ei saa mainimata jätta, kui piiritu sotsiaalmeedia ning kõik selle võimalused on. Me ei väsi kordamast, et kasutage ära võimalusi, mis on abikäena loodud. Tänaseks on interneti kasutajate arv võrdne üle poole maailma rahvastiku arvuga. Sa ei pea piiritlema sotsiaalmeedia turundust vaid meie kodumaaga, võimalus jõuda üle merede on paari linnukese küsimus.
Taskukohane
Sotsiaalmeedia kontode tegemine ning nende haldamine ei nõua üüratuid ressursse. See on just kui käepärane reklaamikanal, mis on avalik ja olemas kõigile. Kes ning kuidas selle enda jaoks tööle paneb on juba iga ühe enda otsustada. Mõtle sotsiaalmeediast kui abivalmis sõbrast, kes vajab hoolt ja tähelepanu, ent pakub sulle vastutasuks sillutatud teed, et saaksid oma eesmärke saavutada ning maailma vallutada.